Rolul cercetarii si al feedback-ului in dezvoltarea produselor Parallels

De ani de zile, Parallels a dezvoltat unele dintre cele mai populare software-uri pentru companiile de web hosting si cloud hosting.

Portofoliul de produse al companiei include Parallels Plesk Panel, Parallels Automation, Parallels Business Automation Standard, Parallels Virtuozzo Containers si Parallels Cloud Server. Toate acestea sunt utilizate in prezent de unele dintre cele mai mari companii de hosting din industrie cum puteti vedea aici.

Desigur, Parallels aloca o cantitate considerabila de timp si resurse pentru dezvoltarea acestor produse. Dar, potrivit lui John Zanni, vice presedinte de marketing, Parallels dedica, de asemenea, o mare cantitate de resurse pentru a identifica oportunitati de piata pentru clientii si partenerii sai, un efort care ajuta la dezvoltarea de noi caracteristici în produsele sale.

Zanni spune ca Parallels dedica o parte semnificativa din bugetul sau cercetarii si colectarii de date dintr-o varietate de surse, si care influenteaza in mod direct dezvoltarea de noi produse.

Paralells urmareste, de asemenea, si ce servicii sunt utilizate din portofoliul sau actual de produse, prin mai multe mijloace, printre care si “Sale Insight Program”, in care echipa de vanzari a companie inainteaza saptamanal un raport cu feedback-ul pe care il primeste de la clientii furnizorilor de servicii. Aceasta informatie este folosita pentru a identifica si aborda eventualele probleme, tendinte si progrese tehnologice, cu scopul de a stabili cele mai bune oportunitati de dezvoltare în viitor.

In cele din urma, Parallels lucreaza direct cu partenerii sai furnizori de servicii din industria de hosting, folosind rezultatele campaniilor de marketing pentru a-si imbunatati produsele.

Feedback-ul venit din partea clientilor a afectat in mod direct dezvoltarea a 2 dintre ultimele produse lansate cel mai recent: Parallels Automation 5.2 si Parallels Plesk Panel 11.

Noile caracteristici adaugate, ca rezultat direct al acestui feedback, includ “caracteristici imbunatatite de securitate, pentru a proteja clientii si a minimiza incidentele neplacute, noi optiuni de management, pentru a creste veniturile si profitabilitatea furnizorilor de hosting, si nu in ultimul rand, suport premium gratuit pentru cei care folosesc versiunea nelimitata a Parallels Plesk Panel 11”, spune Zanni.

“Modelul de cercetare si feedback pentru dezvoltarea produselor Paralells pare sa dea roade. Compania se bucura in prezent de o o rata de adoptare semnificativ mai mare a versiunii a panoului de control pentru web hosting, Plesk Panel 11, comparativ cu versiunile anterioare” spune Zanni.