Debutul oficial al conferintei cPanel de saptamana asta a ilustrat, atat in mod explicit, cat si implicit, ceea ce face ca renumitul furnizor de panou de control pentru industria de hosting sa fie o companie interesanta, punand in special accentul pe relatia cu adevarat stransa pe care acesta o are cu comunitatea sa entuziasta de utilizatori.
Marti dimineata, adresandu-se participantilor de la conferinta cPanel, CEO-ul Nick Koston a oferit o perspectiva de ansamblu asupra motivatiilor si obiectivelor care stau in spatele produselor companiei si a dezvoltarii lor.
Sesiunea s-a axat pe o introspectie asupra a ceea ce face ca cPanel sa fie o organizatie omogena in misiunea sa “de a face ca cPanel sa fie sinonim cu hosting de incredere si solutii de automatizare pentru servere.”
cPanel mai are pana sa ajunga acolo, spune Koston, dar momentan este pe drumul cel bun. Cu aproximativ 20% din toate site-urile din lume care ruleaza pe un server cPanel, compania si-a pus cea mai mare amprenta pe partea de hosting a oricarui business.
Koston a oferit si cateva detalii specifice referitoare la modul in care cPanel incearca in mod constant sa tina cont de feedback-ul utilizatorilor in dezvoltarea de noi caracteristici, si de asemenea, a discutat si despre parteneriatele cheie pe care cPanel le-a incheiat in ultimul an, cu Siteocity si WHMCS.