Versiunea finala a instrumentului de monitorizare a site-ului, Jumpple, a fost lansata oficial pe 3 aprilie.
“Un instrument care masoara performanta site-ului dvs. 24/7 trebuie sa functioneze 24/7. Confruntandu-ne cu o crestere fenomenala si monitorizand mii de website-uri pe minut, suntem increzatori ca serviciul este gata de lansare” a declarat Ari Oster, co-fondator si CEO Jumpple.
Jumpple permite proprietarilor de site-uri sau managerilor IT sa fie notificati imediat in cazul in care site-ul lor devine indisponibil, raspunde incet, are linkuri nefunctionale sau are orice alte probleme de performanta. Alertele sunt furnizate prin text, e-mail sau alerte de mesagerie instant, in functie de preferintele utilizatorului.
Scopul este de a oferi o senzatie de siguranta intreprinderilor mici si mari care au o prezenta online. Acest scop este impartasit de mai multe companii de internet puternice, dar din moment ce securitatea site-ului tine de mai multe aspecte diferite, cum ar fi protectia drepturilor de autor, protectia cu parola si protectia impotriva altor tipuri de hacking, verificarea uptime-ului site-ului a fost ignorata. Astfel, peste 80% din afacerile online nu-si monitorizeaza elemente de baza, cum ar fi uptime-ul si latenta site-ului, asa ca daca va luati in serios afacerea, acestea nu mai pot fi trecute cu vederea.
Jumpple este disponibil pentru proprietarii de site-uri in variante platite si gratuite, oferind pluginuri pentru WordPress si Joomla, o aplicatie pentru iPhone si o extensie pentru Google Chrome. De asemenea, ofera API-uri pentru integrarea cu aplicatii dashboard.
Pentru mai multe informatii, vizitati site-ul oficial Jumpple.