In sedinta de marti dupa-amiaza privind strategiile de vanzari si marketing, din cadrul evenimentului HostingCon 2012, Simon West, sef de marketing in cadrul companiei SoftLayer, a discutat despre modul in care companiile de hosting isi pot îmbunatati propriul branding si pozitionarea pe piata.
Confom spuselor lui West, cele 3 etape ale unui branding eficient, sunt:
1) Stabilirea identitatii companiei
Stabilirea identitatii companiei dvs. se reduce la recunoasterea culturii corporatiste, viziunea companiei si valorile de baza.
2) Pozitionarea pe piata a companiei
Pentru a se pozitiona cat mai bine pe piata, West spune ca firmele trebuie sa evalueze mai intai piata tinta si apoi sa determine strategiile cu care sa o abordeze. De asemenea, ele trebuie sa aibe o identitate autentica si originala, pentru a-si putea asigura alinierea pe piata.
3) Beneficiile de a fi clientul companiei
In cele din urma, companiile de hosting (megahost) trebuie sa-si pastreze brandingul simplu, sa comunice in mod clar si concis ceea ce ofera, si modul in care produsele lor pot aduce beneficii clientilor, spune West. Ar trebui evitata folosirea cuvintelor generice din industrie, pentru a nu risca sa fie confundati cu alti concurenti.
Bazandu-se pe ideea de a mentine totul cat mai simplu, West sugereaza ca firmele de hosting ar trebui sa urmeze “regula de 3 simpla” pentru branding, adica, intr-o campanie de marketing, sa promoveze doar 3 puncte tari ale companiei.