Optimizarea site-ului este un element critic in desfasurarea unei afaceri de hosting de succes. Furnizorii de hosting au o responsabilitate fata de clientii lor; aceea de a-i ajuta sa aibe un site cu performante cat mai bune posibil, oferindu-le instrumentele adecvate.
Exista cateva tehnologii si produse disponibile pe piata si pe care companiile de hosting le pot oferi clientilor lor pentru a se asigura ca site-urile acestora sunt capabile sa faca fata unui volum mare de trafic.
Parteneriatul cu un furnizor de CDN (content delivery network) permite unei companii de hosting sa mai adauge un serviciu valoros in portofoliul sau, si facand acest lucru, poate spori veniturile afacerii.
Intr-un interviu acordat site-ului The WHIR, vicepresedintele NetDNA, Samir Said, discuta strategiile pe care furnizorii de hosting le pot implementa atunci cand lucreaza cu un furnizor de CDN, si modul în care serviciile de CDN pot veni in beneficiul companiilor de hosting, al clientilor acestora si al utilizatorilor finali.