In cazul in care afacerea pe care o derulati este online, prezenta dvs. pe internet trebuie sa fie puternica si sa reflecte imaginea pe care doriti sa o creati. Prin urmare, ar fi de rau augur faptul ca un site de comert electronic sa prezinte erori tehnice sau pur si simplu sa afiseze vizitatorului un aspect neglijent sau neplacut. Iata cateva gafe care ar trebui evitate:
– Excluderea – Daca insistati ca vizitatorii site-ului dvs. sa utilizeze un anumit browser, plugin, sistem de operare, sau orice alte tehnologii inconveniente acestora, atunci cu siguranta ca acestia nu vor mai revizita site-ul dvs.
– Certificatul SSL nu este de incredere – neavand niciun certificat SSL poate fi destul de rau, dar ce va afecta cu adevarat afacerea dumneavoastra este un certificat expirat sau invalid. In acest caz, unele browsere, cum ar fi Google Chrome afiseaza o pagina de un rosu infricosator inainte ca utilizatorii sa poata accesa site-ul. Astfel, multi clienti se vor muta pur si simplu pe site-ul concurentilor dvs.
– Complexitatea – Aceasta poate lua mai multe forme, cum ar fi un sistem complex al meniului de navigare care necesita mai multe etape pentru a ajunge la pagina dorita, ferestre pop-up care interfereaza cu sarcinile user-ului si imagini de mari dimensiuni sau alte mijloace media care incetinesc timpul de incarcare a site-ul web.
– Integrarea fortata cu site-urile de socializare – Desi este frumos si, uneori, chiar util ca si-te-ul sa dispuna de integrare cu site-urile de socializare, cerandu-i unui utilizator sa detina un cont de Facebook sau Twitter pentru a cumpara produsele dvs. este pur si simplu absurd. De asemenea, adaugand o imagine cu ceva ofensator in fereastra home a site-ului dvs. poate alunga clientii si acelasi lucru este valabil si daca aceasta este vorba doar de o greseala de ordin tehnic.
Daca aveti posibilitatea sa evitati aceste greseli uriase, si alte cateva, veti fi cu un pas inaintea concurentei. Considerati site-ul dvs. de eCommerce ca fiind un magazin fizic, real.