Furnizorul dvs. de web hosting respecta un cod de conduita?

La fel cum companiile corporative si organizatie non-profit respecta un cod de conduita, asa ar trebui sa faca si furnizorul dvs. de web hosting. Furnizorii cu renume inteleg importanta respectarii promisiunilor atunci cand vine vorba de furnizarea de servicii clientilor. Fie ca ofera garantii pentru restituirea banilor, anulare de conturi, luarea de masuri proactive pentru a asigura securitate si confidentialitate sau furnizeaza servicii de calitate clientilor, furnizorii de web hosting ar trebui sa se straduiasca sa respecte un cod de conduita.

Asistenta clienti

In timp ce furnizorii de hosting pot oferi asistenta tehnica de calitate, de multe ori aceasta este disponibila doar in timpul orelor de lucru specifice si limitata in weekend-uri. De asemenea, numerele telefonice pentru asistenta tehnica nu sunt intotdeauna numere netaxabile. Asistenta tehnica de calitate la #.
Asistenta tehnica eficienta este vitala atat pentru clienti cat si pentru mentinerea unui website renumit, prin urmare, este esential pentru furnizorii de hosting web sa respecte un cod de conduita pentru a asigura furnizarea de servicii de asistenta de calitate clientilor.

Garantii pentru restituirea banilor

In functie de furnizorul de web hosting, garantiile de restituire a banilor pot varia foarte mult. In timp ce unii nu ofera niciun fel de garantii de restituire a banilor in cazul in care clientii nu sunt complet multumiti de serviciile prestate, alti furnizori de hosting ofera o perioada de garantie de 10, 30, 60 sau 90 de zile in care clientul isi poate primi banii inapoi in caz de nemultumire. Indiferent de garantia promisa, este esential pentru furnizorii de web hosting sa o respecte conform contractului.

Anulari

Cand vine vorba de anularea unui cont de hosting web, ne confruntam adesea cu o situatie complicata. Odata ce un contract a expirat, clientii pot opta pentru anularea conturilor si alegerea unui nou furnizor de hosting, fara prea multe complicatii. Cu toate acestea, este mai dificil pentru clienti sa-si anuleze conturile din timp.Daca un furnizor de web hosting nu reuseste sa-si respecte promisiunile scrise in contract, atunci clientii au dreptul de a rezilia contractul in orice moment. Clientii care doresc sa-si transfere website-ul pe un alt cont de hosting inainte de terminarea contractului se pot lovi de refuzul actualului furnizor. In cele din urma, totul poate depinde si de stipularile trecute in contract ce stabilesc daca clientul are sau nu dreptul legal de a-si muta website-urile.

Securitate si confidentialitate

Securitatea si confidentialitatea sunt aspecte foarte importante atat pentru client cat si pentru furnizorul de hosting. Inainte de a semna un contract, clientii noi ar trebui sa revizuiasca politicile de confidentialitate si sa intrebe daca furnizorul de hosting vinde informatii despre clienti catre terti. De asemenea, intrebati daca furnizorul participa la practicile de spam.

Concluzie

Pentru a fi considerati de incredere si de renume, este imperativ ca furnizorii de web hosting sa respecte termenii contractului si un cod de conduita. Desi este imposibil sa multumeasca pe toata lumea, efortul de a incerca este foarte apreciat in randul clientilor multumiti si rasplatit cu loialitatea acestora.