Microsoft a lansat primul update major pentru Bing, de cand motorul de cautare a fost lansat in urma cu 3 ani. Noua versiune include rezultate de cautare de pe Facebook si Twitter intr-un sidebar separat pe partea dreapta, informatii cum ar fi ce prieteni ar putea fi capabili sa va ajute cu cautarea, ce posturi sunt relevante si “like-uri”.
“De exemplu, daca cautati locuri pentru scufundari din Costa Rica, cu noul Bing puteti descoperi ca unul dintre prietenii de pe Facebook stie un loc grozav, marturie fiind fotografiile facute in acel loc din Costa Rica si care au fost partajate pe Facebook” explica compania intr-un post pe blog.
Schimbarea va multumi utilizatorii care au reclamat ca aspectul anterior, cu rezultatele sociale incluse in lista principala, era aglomerat si confuz.
Problema lui Microsoft este ca multi utilizatori inca folosec Google, care detine doua treimi din piata motoarelor de cautare, comparativ cu 15% cat detine Bing. Aceasta vine in contradictie cu ce sustine Microsoft, si anume ca noi toti preferam de fapt Bing.
“Cand se arata rezultatele de cautare unbranded, 43% prefera rezultatele Bing, in timp ce doar 28% prefera rezultatele Google”, spune Microsoft.
Noua versiune Bing va aparea in SUA in urmatoarele cateva zile, cu suport international pentru dispozitive mobile in saptamanile urmatoare.