Una dintre primele sesiuni ale evenimentului de marti, London World Hosting Days, a fost prezentata de catre Michael Follett de la SimplyServers, un brand de hosting pentru servere dedicate, din cadrul mai marii companii de hosting, Dada Group.
Prezentand “latura umana a hosting-ului”, el a oferit unele perspective in procesul de vanzare a serverelor dedicate, si in timp ce s-a concentrat pe problemele legate de client, in acest sens el subliniat cateva probleme care ar trebui sa fie de mare importanta pentru furnizorii de hosting web. El spune ca, in timpul procesului de vanzare, societatea primeste o multime de intrebari legate de specificatiile hardware-ului si cu siguranta exista aplicatii care ar putea necesita un anumit hardware.
Cu toate acestea, mai importanta, spune el, este relatia dintre client si furnizorul de hosting web, in cazul unui serviciu care se bazeaza pe un server dedicat. Intrebarile importante pentru clienti sunt:
1) Cine sprijina serviciul?
2) Cine administreaza infrastructura hardware?
3) Care sunt clauzele acordului privind nivelul serviciilor?
Evident, daca aceste intrebari sunt importante pentru un client ce doreste hosting, atunci trebuie sa fie importante si pentru furnizorul de hosting, pentru ca in procesul de vanzare, sa fie in masura sa raspunda, in cazul in care se confrunta cu aceste intrebari.
Principalul mod in care hosting-ul dedicat s-a schimbat in ultimii ani este ca a devenit considerabil mai ieftin. Principalele motive includ unele lucruri care ar putea aduce beneficii clientului (cum ar fi de automatizarea), precum si unele lucruri care ar putea afecta negativ clientii, cum ar fi o reducerea suportului pentru infrastructura disponibila.
Sursa: thewhir.com