De ce nu este nevoie sa cumparati un domeniu .XXX

Domeniile .XXX au fost lansate. Multe companii se opun conceptului de domeniu .XXX si il considera ca fiind o extorcare de fonduri, deoarece li se cere sa-si insuseasca un domeniu .XXX doar pentru a-si proteja brandurile. Adevarul este ca nu este nevoie sa va cumparati neaparat un domeniu .XXX, daca nu operati in industria pentru adulti.

Deci, companii cum ar fi Nike sau Microsoft trebuie sa se grabeasca sa cumpere un domeniu .XXX? Ce se va intampla atunci cand cineva viziteaza microsoft.XXX si constata ca este un site cu continut explicit? Ei bine, exista doua motive pentru care intreprinderile din afara industriei pentru adulti nu trebuie sa fie procupate de domeniile .XXX.

In primul rand, marile intreprinderi, in special afacerile de lant cum ar fi Nike sau Microsoft au legile privind drepturile de autor si de marca de partea lor. Astfel, in cazul in care apare un domeniu microsoft..XXX, Microsoft ar putea sa-l suspende printr-o actiune legala.

In al doilea rand, vizitarea unui domeniu .XXX va tine de intentia dvs. Daca tastati doar un nume de domeniu intr-un browser si apasati tasta “Enter”, acesta va va directiona in mod implicit la domeniul .COM, in cele mai multe cazuri. Pentru ca cineva sa viziteze microsoft..XXX sau nike..XXX, ar trebui sa tasteze URL-ul intreg. Oricine face acest lucru stie foarte bine la ce fel de continut sa se astepte si nu-si va schimba parerea privind brandul respectiv.

Realitatea este ca singurele companii care intr-adevar trebuie sa-si cumpere un domeniu .XXX pentru a-si proteja reputatia sunt cele ce detin site-uri cu continut explicit. Companii precum Adam & Eve, Playboy, Vivid si altii opereaza in prezent domenii .COM, deoacere sunt intreprinderi comerciale. Totusi, din cauza industriei in care opereaza, ele sunt mai mult sau mai putin fortate de imprejurari sa-si protejeze reputatia brandului prin achizitionarea domeniului .XXX echivalent. Astfel, o persoana care viziteaza playboy.XXX in loc de playboy.com, se va asteapta sa viziteze unul si acelasi site.