Yahoo! patrunde pe piata browserelor web

Celebra companie americana Yahoo! a lansat in cursul serii trecute un browser propriu in App Store-ul companiei Apple. Denumit Axis, acesta este disponibil pe iPad si iPhone si are plugin-uri pentru Chrome, Firefox, IE si Safari.

Yahoo! Axis ofera utilizatorului o experienta mai facila de navigare pe internet si de cautare a adreselor dorite, posibilitatea de a sincroniza paginile si bookmark-urile browserelor desktop si de a continua pe un dispozitiv mobil experienta de navigare pe web.

Scopul acestei solutii este de a elimina unul dintre pasii firesti ai cautarii web standard. De obicei scriem un termen de cautare, vedem rezultatele si accesam pagina. Ei bine, Axis vrea sa ne faca sa trecem direct de la scrierea termenului de cautare la accesare, sarind pasul de surfing printre linkuri. Asta nu inseamna ca nu vom alege intre linkurile din rezultatele cautarii, ci doar ca eficienta modului in care ajungem la pagina dorita este acum mai mare. Puteti vizualiza cautarile intr-o interfata destul de interesanta, si la final raman optiunile de partajare a paginilor web si a continutului favorit. Retineti ca in cadrul Axis nu mai exista reclame, iar in cazul rezultatelor cautarilor dvs. veti vedea o aranjare orizontala de thumbnail-uri pentru pagini web, deci nici urma de reclame sa va deranjeze. Ce a facut Yahoo este sa integreze rezultatele cautarilor in experienta browserului intr-un mod mai aratos. Evident, vor sosi si reclamele candva, asta daca produsul are destul succes incat sa fie lansat comercial.

Gigantul IT a fost, timp de foarte multi ani, una dintre cele mai de succes companii din mediul online. Acum, cu un viitor incert in fata, compania americana se straduieste sa ramana relevanta pe acest segment de piata, iar browserul Axis pare ca va scoate Yahoo! din conul de umbra in care intrase in ultimii ani.

Puteti descarca Yahoo! Axis accesand App Store SUA.


Posted

in

by

Tags: