Cele mai bune moduri de a optimiza un site WordPress pentru motoarele de cautare

Multa lume adora WordPress dintr-o multime de motive: este usor de folosit, ne administreaza continutul intr-un mod in care nu am putea niciodata pe cont propriu si are o interfata destul de frumoasa, fiind disponibile o multime de teme. Incearca hostingul wordpress de la # .De asemenea, ne putem optimiza site-urile WordPress pentru motoarele de cautare cu un efort minim.

Iata deci care sunt cele mai bune moduri de va asigura ca site-ul dvs. WordPress este observat de catre marile motoarele de cautare, cum ar fi grea Google, Yahoo si Bing.

1) Numele postarii trebuie sa apara primul

Chiar daca va place WordPress, probabil ca unii dintre voi ati observat ca are cateva obiceiuri nu tocmai bune. Unul dintre ele este tendinta de a pune numele site-ului in sine in fata titlului postarii de pe blog. Acest lucru este problematic din mai multe motive: pentru inceput, motoarele de cautare utilizeaza titlurile posturilor dvs. pentru a determina despre ce se scrie pe blog. De obicei, un motor de cautare va accesa cu crawlere (ceea ce inseamna cautare si inregistrare) primele 50 pana la 64 de caractere de titlu. Astfel, avand numele blogului dvs. in fata titlului postarii de pe blog va poate cauza unele probleme. Va trebui sa inversati acest lucru, pentru ca, de exemplu, Google, sa-si faca o imagine clara a continutului dvs. de pe blog, in loc sa tot repete numelui blogului. O modalitate rapida de a face acest lucru este sa instalati pluginul All In One SEO, si cu ajutorul acestuia sa schimbati numele blogului cu titlul postarii.

2) Creati etichete unice si concrete

Pentru aceasta va trebui folositi din nou pluginul All In One SEO. Ideea este faptul ca etichetele create si publicate automat de WordPress nu sunt destul de concrete pentru a starni interesul motoarelor de cautare mai mari. De obicei, aceste etichete create automat sunt oarecum generice, ceea ce nu e pe placul lui Google. Astfel, cel mai simplu mod de a rezolva problema este sa adaugati dvs. etichete. Folosind caseta pentru cuvinte cheie, sunteti liber sa adaugati cat de multe etichete doriti. Doar sa incercati sa fiti mai concret, evitand termeni generici ca “iPhone”, “Android” sau “Mac”.

3) Utilizati Permalinkuri

Cand WordPress creeaza un nou post, de obicei face acest lucru cu un URL care este neindicat pentru optimizarea pentru motoarele de cautare. Acest lucru se datoreaza faptului ca, cel mai adesea, WordPress atribuie un sir de numere de neinteles pentru fiecare continut nou, facandu-l greu de inteles pentru motoarele de cautare. Cu toate acestea, acest lucru nu este greu de corectat, necesitand numai cateva clickuri in panoul de admin WordPress. De acolo, cautati sectiunea Settings>”Permalinks”.

Acolo veti vedea o lista de metode diferite de afisare a URL-ului, dar singura care va intereseaza este numita “Custom Structure”. Faceti click pe aceasta caseta si apoi tastati: /%category%/%postname%

Acum, de fiecare data cand veti publica o postare noua pe blog, aceasta va fi afisata in bara de adrese URL a browserului web ca http://wordpress.org/categoria/numele-postului. Acest lucru face ca postarea dvs. sa poata fi citita mult mai usor de catre motoarele de cautare, si astfel va puteti optimiza pe deplin continutului dvs. pentru motoarele de cautare.

4) Creati linkuri corecte in articolul dvs.

Un alt mod fantastic de a va optimiza site-ul dvs. pentru motoarele de cautare este de a insera in cadrul articolului dvs. linkuri catre site-uri si continuturi relevante.  Acest lucru inseamna ca un cuvant ca “hosting” ar trebui sa duca spre alte articole sau continuturi similare. Scopul este de a crea o “harta” a blogului dvs. care directioneaza atat utilizatorii cat si motoarele de cautare catre alte tipuri de continut care sunt in stransa legatura cu cel pe care abia l-ati publicat. Totusi, tineti minte ca linkul trebuie sa directioneze catre un continut care are legatura cu articolul dvs. Altfel, Google nu-l va lua in considerare si ar putea chiar sa va penalizeze site-ul. Exista, de asemenea, o limita a linkurilor pe care Google o accepta. Daca atasati o adresa URL la fiecare cuvant din postarea dvs., majoritatea motoarelor de cautare vor considera aceasta actiune ca fiind spam, si prin urmare site-ul dvs. va avea de pierdut.