Cand Google afiseaza linkuri cat mai apropiate de domeniul dvs. de activitate in rezultatele de cautare, este foarte probabil ca site-ul dvs. va primi mai multe clickuri si mai multi vizitatori. Majoritatea celor care cauta ceva pe net dau click doar pe primele 3 rezultate. Din acest motiv, pozitionarea site-ului dvs. in top 3 rezultate mareste numarul de clickuri pe care site-ul dvs. il va obtine.
Din pacate, Google nu afiseaza intotdeauna linkurile corect. Acest articol explica modul in care puteti verifica linkurile dvs. si cum sa va asigurati ca Google afiseaza linkurile potrivite pentru site-ul dvs.
Daca doriti sa vedeti linkurile de la Google pentru site-ul dvs., folositi numele de domeniu fara .ro. De exemplu, pentru numele de domeniu #, cautati in Google doar “megahost”.
Google va afisa una din urmatoare variante:
1) Google afiseaza pana la 8 linkuri text care sunt identice cu linkurile site-ului dvs. Daca vedeti aceste linkuri de navigare, inseamna ca site-ul dvs. poate fi analizat de catre Google. Acesta este un lucru bun.
2) Google afiseaza linkuri care merg cu pagini aleatoare de pe site-ul dvs. Daca aveti aceste linkuri de navigare pe site-ul dvs., probabil ca nu poate fi analizat de catre Google, iar Google a luat paginile cu cele mai multe backlinkuri. Acest lucru nu este tocmai in regula.
3) Google nu afiseaza niciun link. Daca Google nu prezinta linkuri pentru site-ul dvs., atunci este foarte probabil ca site-ul dvs. nu este prietenos cu motorul de cautare si ca paginile dvs. nu pot fi analizate in mod corect. Acest lucru este de rau augur pentru site-ul dvs.