Search Engine Optimization (SEO) a devenit o strategie obisnuita din viata webmasterilor si a tuturor industriilor. Aceasta metoda s-a dovedit eficienta în ceea ce priveste cresterea traficului pe un website prin intermediul rezultatelor motoarelor de cautare. Cu toate acestea, cei care combina SEO cu tehnicile SEM (Search Engine Marketing), vor obtine cele mai mari beneficii online.
SEM reprezinta publicitatea online platita, care este afisata in textul evidentiat sau pe partile laterale ale motoarelor de cautare. Aceste anunturi vin in multe forme, inclusiv text, imagine si video. Pentru a fi eficiente, acestea trebuie sa fie captivante si sa fie unul dintre primele elemente de pe o pagina-rezultat a unui motor de cautare. Cu cat mai mare rangul, cu atat mai mare probabilitatea ca cineva sa dea click pe anuntul dvs., ceea ce ar putea duce la vanzari.
Stabilirea unui buget
Din pacate, deoarece internetul este saturat cu firme de marketing, SEM poate fi o solutie scumpa. Din fericire, agentiile de publicitate pot stabili un buget zilnic sau o suma licitata maxima pentru a sustine cheltuielile. Odata ce bugetul predeterminat s-a epuizat, anuntul este eliminat din termenii de cautare.
Statisticile Google
De obicei Google AdWords este furnizorul ales pentru publicitate pe Internet. Potrivit unui raport recent al eConsultancy, aproape 95 % din intreprinderi si agentii de marketing utilizeaza Google pentru nevoile lor de SEM.
Strategia SEO/SEM
SEM s-a dovedit a fi cel mai eficient ca segment al unei strategii de marketing online, care include, de asemenea, social media marketing si SEO. Prin combinarea acestor metode, afacerile online vor reusi sa-si faca recunoscut numele pe internet, sa obtina potentiali clienti si trafic crescut pe site, ceea ce duce la venituri mai mari.
Angajarea unui specialist
Pentru cei care nu au timp sau know-how-ul sa puna in aplicare o astfel de strategie, exista o serie de firme de marketing ce pot ajuta cu proiectarea si administrarea website-ului. Multe ofera rezultate garantate. De exemplu, multe companii SEO si de marketing online garanteaza ca site-ul clientului va fi pe prima pagina Google intr-o perioada de timp specificata. Din nou, prima pagina echivaleaza cu mai mult trafic si prin urmare, mai multe vanzari.
Concluzie
SEO si marketingul online s-au schimbat treptat pe parcursul anilor deoarece Google a spus lumii internetului ce trebuie sa faca pentru a fi observati de catre vizitatori. Din moment ce Google face regulile, cele mai multe firme de internet marketing vor pune în aplicare strategii si concepte specifice algoritmului Google.
Sursa: webhostinggeeks.com